25 November 2010

Mimpi...

Salam. Hye! Emm. Hari nie kan aku rasa sangat2 lah x cedap hati. Tao x naper?? Meh aku nak crita.

Mcm nie crita nyer. Aku ada mimpi pagi tadi. Aku mimpi gigi aku patah. Mula2 gigi aku satu je patah. Pastu lama2 smua gigi dpn aku patah. Rongak gigi aku.

Pastu bila aku tersedar, aku trus terpikir psl mimpi aku tue. Aku teringat mak cik aku penah crita. Kalu mimpi patah gigi nie maksud nyer kehilangan. Atau erti kata laen ada owg meninggal.

Hmm...Lepas dah mandi pe smua. Aku search plaks kat internet psl mimpi. Btl larr apa yg mak cik aku penah crita tue. (T_T)

Adoyai. Aku trus rasa x cedap hati. Ya Allah! Harap2 nie smua mainan tido je. Aku harap xda pape yg buruk berlaku kat sapa2. Amin.

Hari nie aku cuba utk busy kan diri aku. Coz aku xmo pikir psl mimpi aku tue. Seram! Seyes seram!

Gambar ini adalah hiasan semata-mata...




0 comments: