20 November 2010

Miss My Darling So Much!

Salam. Hye! Jumpa lagi ya. Tiba2 aku rasa mcm semakin hari aku semakin rajin utk update blog. Sudah addicted meyh. Hahaha. Xpa lah. Xda larr aku bosan sangat cuti sem nie. Yeah!

Hari nie aku rasa winkdu sangat kat Darling aku. Dulu masa kat hostel, hari2 aku ngan dia. Hari2 aku kluar ngan dia. Gi mkn sama2, gi klas sama2, gi jln2 pown sama2. Apa2 pown aku ngan dia larr.

Skarang bila dah cuti. Terasa bosan plaks tanpa kehadiran dia di sisi (Perghhh! Ayat x bley blah meyh! Hahaha). Aku nak bawa dia blk Kedah. Babah x bagi. Babah kata ssh nnt nak hantar dia blk. So, apa lagi aku bley kata. Sebagai seowg anak yg patuh arahan ibu bapa nyer (Ye ke nie aku??) aku x bley melawan. Hahaha. Harap maaf ya di sini. Ada unsur2 penipuan cket. Hahaha. =D

My Darling, bila larr kita nak jumpa and spend time sama2 lagi nie. Sobs sobs sobs. (T_T)

Terpaksa larr tunggu thn dpn kan. Bila dah buka sem, baru bley juma Darling aku blk. Uwaaaa! Semakin bertambah larr wikndu aku kat dia.

Sapa Darling aku? Haa. Jgn nak pikir bkn2. Cubit mau?? Hahaha. Btw, nie larr Darling aku. Hahaha.

Miss my Darling so much!!



2 comments:

fyqa said...

ensemnya darling.=)

TuNaSya said...

hahaha...
sesWai nGan partner dia juGak...