25 November 2010

Tag dari Shirah...


1. Nama blog anda n kenapa letak nama tue?

TUNASYA. Naper saya letak nama tue? Sbb ambik dari shortform nama sendiri. Tunku Nazatul Syamim. Hehehe. =)



2. Nama URL blog anda n dari mana dtgnya idea itu?

Sbb nyer sama jugak mcm soalan kat atas tadi. Nama penuh panjang sangat. So it is better guna shortform. Hehehe. =)



3. Apakah method dalam pemulisan anda?

Mcm na saya ckp. Mcm tue lah jugak saya menulis blog. Hehehe.



4. Apakah perasaan anda bila lihat blog org cantek n menarik sdgkan blog anda tdk (kdg2 blog sndiri cntek tp mrndh diri)

Terpegun tngk blog diowg. Mcm na eh diowg cantik2 mcm tue?? Ajar lah saya. Please! Hahaha. =D



5. Bilakah blog anda dwujudkan?

Err. X berapa ingat larr bila buat blog nie. Rasa mcm awal thn nie kot. Blog dah ada lama, cuma x reti nak guna. Hahaha.



6. Siapakah org pertama yg thu n menjadi follower anda?

Owg pertama yg tahu psl blog nie my dear friend, Nurul Fifi Amalina. Coz dia yg banyak ajar mcm na nak stat blogging. Tapi my first follower owg laen. Thanx to Nur Shahirah Roslan! She's my first follower. Hehehe.



7. Sila tag 5 nama lain utk menerima award tersebut dan forwardkn syarat-syarat ini.

Err. X tao nak tag sapa larr. Coz saya x ramai follower. Sapa yg nak tag diri dia sendiri. Amat lah dialu-alu kan ya. Sowie. Hehehe.



P/s : Yess! Akhir nyer. Selesai jugak jwb soalan yg di tag dari Nur Shahirah Roslan. Thanx dear! =)

2 comments:

Iera Roslan said...

Thnks a l0t dear sbb sudi jwb! :)
Nice 1! chaiy0k2!!

TuNaSya said...

welcomeZ shirah...
tHanx jugak sbb tag syaMim...
hehehe... =)