13 December 2010

I'm gonna be HULK!!!!



Di saat nie, aku sangat sangat sangat pening. Tao naper?? Nie smua kerana kolej. Kwn2 aku smua (3 owg je) dah bley check duk bilik mana next sem.

Bila aku check. Aku x nampak pown ada tulis num bilik ke x. Dia juz tulis,

"PERMOHONAN KOLEJ ANDA BERJAYA"

Pastu bila aku klik kat tempat laen. Dia ckp,

"ANDA BELUM DIDAFTARKAN DI DALAM SISTEM. SILA RUJUK PADA KOLEJ YANG ANDA MOHON. TERIMA KASIH"

Apa nie?? WTH!! Memang konfem arr aku bley tukar jadi HULK. Uwaaaaaa!! Sapa nak tolong aku.

Aku pown mula cari mangsa. Nak buat apa?? Haa. Sbb cuaca dah mendung. Awan terasa berat. Hujan lebat akan tiba. Sapa kah mangsa nyer?? Tettt!!



Setelah hujan lebat selama 15 min. Cuaca kembali cerah. Seolah-olah memberi semangat baru.



Then, aku pown check larr lagi skali psl kolej. Last arr nie konon nyer. Pastu kan, kluar larr num bilik aku which is 3A-00-17. Uwaaaaa. UiTM jahat! Penat je tadi hujan lebat! =(

Walaupown aku dah tao dpt bilik mana. Tapi aku tetap sedey. Why?? Ngada2 aku nie. Tadi sibuk nak tao num bilik. Dah tao num bilik pown still nak sedey2. Mmg aku sedey! Coz Nad, Amal ngan Fify dpt bilik 3A-00-14!! Aku sowg je yg tercampak. Sem lepas dah tercampak. Sem nie pown tercampak lagi. Hai nasib2. Nasib insan yang terpinggir. (T_T)

Sudah jatoh ditimpa bantal. Opsss! It suppose to be sudah jatoh ditimpa tangga. Tapi memandang kan aku dah sangat penat menghadapi hujan lebat tadi. So i really need to sleep right now. Yess right now! Saya tido dulu ya. Nitez... =(


P/S : Thanx kpd my besfren yg bagi nasihat. Maaf kalu entry nie x menarik.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~TAMAT~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 comments: