16 January 2011

Cuti sem oh cuti sem... (T_T)

Hye smua!
Entry nie aku nak bgtao one bad news kepada student2 diploma kat UiTM (termasuk lah aku). For me it was such a really really really bad news. X tao larr bagi kowg mcm na kan.

Kowg tao x psl cuti semester bagi pelajar diploma akan dipendek kan pasni. It becomes 3 weeks only instead of almost 3 months! Hari tue lecturer aku ada sebut psl nie. But i wonder about what she said whether it was a statement or a question. Pastu baru 15 min 3 saat yg lps aku buka Student Portal. Ada announcement kat sidebar laman web tue psl Academic Sessions 2011-2012.






Bagi aku, it was totally bad news. Why? Sbb cuti dah jadi pendek. How come?! Dalam masa 3 minggu tue mmg x sempat nak buat pape. Pejam celik pejam celik. Tngk2 dah 3 minggu. Huh. Seyes x best weih. Tapi utk owg laen. Mungkin bagos cuti sem dipendek kan. Coz nnt cepat abis diploma, cepat larr grad.

Tapi utk pelajar degree, laen plaks crita nyer. Bdk2 degree akan cuti sampai bln September! 4 bulan tue beb. Ishhh. Mana adil mcm nie. Bdk degree plaks mostly x setuju nak cuti lama2. Coz nnt diowg akan lambat grad. Adoyai. Naper larr kena jadi mcm tue. X paham aku. =.="

P/s : Dah elok2 dah sebelum nie. Nak ubah apa ntah. Ishhhh.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~TAMAT~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0 comments: