19 February 2011

25 tentang TUNASYA...


1.  Mempunyai ketinggian lebih kurang 150 cm. Berat terpaksa dirahsiakan atas sebab yg tak dapat dielakkan. Hahaha. =P



2.  Berumur 15 tahun dalam khayalan. Dan bakal 20 tahun pada realitinya. Hahaha.



3.  Suka sangat senyum dan gelak ngan kawan2. Tue makna nyer aku nie happy-go-lucky.   
P/s : Aku senyum nampak gigi lebih better than senyum tak nampak gigi. =)



4.  Aku malu cket ngan owg yg aku tak kenal. Cket je tak banyak. Hehehe.



5.  Aku ada lesung pipit kat tulang pipi. Haaaa. Mesti kowg jarang jumpa kan.



6.  Aku nie sensitif owg nyer. Kuat merajok pown aku jugak. Dan kadang2 aku rasa cengen (suka nangis) pown aku jugak. Sabar je lah layan aku. =.="



7.  Sangat obses dan obses ngan kaler hitam + pink.


                                      
8.  Aku asal nyer pelajar Diploma Teknologi Tekstil dari UiTM Kuala Pilah, Negeri Sembilan. Tapi disebabkan kekurangan fasiliti, aku telah di-transfer-kan ke UiTM Shah Alam. Apa2 pown, UiTM tetap dihatiku! Muahhh!



9.  Meminati bidang Psikologi. Tapi hajat tak kesampaian utk sambung belajar dlm bidang tue.



10.  Aku suka tangkap gambar sendiri. Tapi kurang suka owg laen tangkap gambar aku.

      
11.  Suka shopping walaupown pada hakikat nyer tak ada benda yg penting pown kena bli.



12.  Aku sangat geli dan geli ngan cicak. Tapi bukan Chichakx ya. Hahaha. =P



13.  Memakai jam kat tangan kanan. Tapi aku tak kidal ok.



14.  Masa zaman sekolah dulu, aku atlit lompat jaoh ngan lompat tinggi. *Kurang ketinggian bukan penghalang. =.="




15.  Aku pemaen bola jaring jugak tao. Selesa di posisi WA atau WD. C pown bley jugak.

  
16.  Aku ahli Persatuan Seni Silat Gayong Malaysia, UiTM Shah Alam. Ada bran??

    

17.  Masa zaman aku muda2 dulu, aku nie 'Rule Breaker'. Tapi telah bertaubat setelah dilatik sebagai Lembaga Disiplin Pelajar kat sekolah aku. Alhamdulillah.



18.  Menjadikan selendang sebagai koleksi. Aku ada lebih kurang 30 selendang kat hostel.



19.  Say no to 'MILK'.

   

20.  Aku hanya menggunakan handphone jenama Nokia. Dari dulu sampai skarang. Jenama laen aku tak reti guna.

21.  Aku akan susah tido bila terlalu penat. Pelik betul aku nie. =.="



22.  Aku telah berkecimpung dalam dunia percintaan hampir 6 tahun. Tapi ada krisis cket arr. Pape pown, Alhamdulillah. (^_^)



23.  Telah kapel ngan 'My Darling' selama 7 bulan.



24.  Sangat suka dan suka ngan pizza Hawaiian Supreme!



25.  Mempunyai teddy bear berbulu biru yg diberi nama Blue.



Hooray!!! Sudah selesai. So, kepada sapa2 yg baca pasal aku. Secara rela atau paksaan. Kowg wajib buat pasal diri kowg jugak. Mana aci kan. Kowg tao pasal aku. Aku pown nak jugak tao pasal kowg. Hehehe. Ok?? Buat tao. Pastu bgtao aku ok. Thanx! =)


P/s : Untuk elakkan dari kowg rasa borink baca entri aku yang panjang nie, aku pown upload larr ngan gambar skali. Fuhhh. Take time betul nak geledah gambar dalam laptop nie. Dah brp hari entri ter-postpone tao. Hehehe.



5 comments:

sajida,,,,, said...

hehe,,,gamba i pown ada gak erk,,i like,,,

sajida,,,,, said...

mim,,leh x letak gamba ldp kita 2 kat fb n taq kat aku,,gamba yg ori punya,,,aku xda gamba 2,,,2long erk,,

TuNaSya said...

@sajida,,,,,
hahaha...
ok sajidah... =)

azuha rahimi said...

aik.....nmpak menara saas...hahaha

TuNaSya said...

@azuha rahimi
hahaha...
ada ke nampAk??