04 February 2011

Cuti oh cuti...

Salam!
Pejam celik pejam celik pejam pejam pejam pejam pejam. Hahahahaha. Dah hampir seminggu dah cuti mid sem aku. Esok lusa dah nak balik. Oh tidaaakkkk!! Aku tak puas lagi cuti. Rasa mcm baru balik rumah semalam je. Uwaaaaaaa. (T_T)

Dah cuti panjang-panjang konfem ada banyak assignment kan. Mustahil rasa nyer kalau cuti tak ada assignment nie. Betul tak kawan-kawan?? *Betul...* Ok lah. To make it short. Aku ada banyak assignnment yang perlu dibuat dan dihantar. Tapi yang seronok nyer ialah mostly dateline assignment tue bukan lah dalam masa yang terdekat. Alhamdulillah. So, aku akan buat ikut dateline ya. Hahahahaha. Harap2 semua assignment aku bukan lah last minute nyer keja. *Go! Syamim go!!*

Gambar hiasan... =)

Memandangkan esok lusa je aku dah nak balik Shah Alam. So, aku kena manfaatkan hari yang tinggal nie. *Manfaat larr sangat kan. =.="* Bukan apa, untuk semester nie maybe aku dah tak balik rumah kot. Tunggu cuti semester bulan 5 nie plaks. Bukan tak nak balik ya. Tapi faktor jarak yang jadi penghalang. Sobs sobs sobs. Kalau naik bas, Shah Alam to Alor Setar ambil masa almost 6 to 7 hours. Huh. Buat penat badan je kalau balik. Tapi kalau naik flight, tak sampai sejam dah sampai dah. Kesimpulan nyer, malas balik. Kalau ada benda penting je baru balik. Hehehe.

Di mana ada kemahuan, di situ ada highway...

Next, cuti nie aku tak keluar gi mana2 pown. Ntah. Rasa macam tak ada mood arr nak keluar rumah. Lagi pown, CNY banyak kedai kat sini tutup. Bosan arr. Eh! Lupa plaks. Hari tue aku ada  lepak jumpa ngan someone. Siapa kah?? Tettt! Identiti dirahsiakan. Hahaha. Tak kisah larr aku jumpa ngan sapa pown kan. Yang penting aku happy. (^_^)

Dah gemowk... =(

Ok lah. Sampai sini je lah dulu entry aku untuk hari nie. Sebenar nyer tak ada benda pown yg nak share. Saja bosan-bosan, pastu sibuk nak update blog jugak. Ye lah. Jeles tengok ramai blogger rajin gila update blog diowg. Hahaha. Ok lah. Jumpa lagi ya. Daa!


P/s: Thanx ya sudi baca entry yang bosan nie.  =.="



4 comments:

Nurul Fifi Amalina said...

walaupun gambar someone tu tlh dikaburkan.. tp aku ttp tahu! hahahaha

TuNaSya said...

@Nurul Fifi Amalina
shhhhhhhhh!!
hahahaha...

Sarah Saa'din said...

eceh2... asal nk cover2 plak ??
tunjuk je lah... nk tngok jgak ;p

TuNaSya said...

@Sarah Saa'din
saja naK kasi saspen cket sarah...
hehehe...