09 February 2011

Hooray!

Salam! 
Currently in Kolej Melati, UiTM Shah Alam. Arghhhhhh! Rasa sangat malas sangat ok. Nak sambung cuti lagi bley tak? Hahaha. Org bagi betis nak paha plaks kan. =.="    Never mind. Hajat ku telah termakbul. Alhamdulillah. Kepada student UiTM Shah Alam, hari Khamis dan Jumaat cuti ya. So, bergumbira larr sepuas2 nyer. Hahahaha.

Haa. Aku nak bgtao. Hari nie aku online lama ooo. Hebat! Hahaha. Assignment aku tolak tepi dulu. Yg penting skarang nie FB dan jugak blog. Hahaha. Mengapa aku begitu bahagia online?? Mesti larr bahagia! Online pakai wee-fee. Sebelum nie online pakai berokband je. Bila pakai wee-fee, anytime je ada line. Sebelum nie pakai berokband, time urgent nak guna internet, line plaks mcm hampeh. Rasa mcm nak mengamok je. Huh. Tapi skarang tak perlu risau kot. Wee-fee kan ada. Yeah! (^_^)

Skarang aku dah mula plan nak buat apa hari Khamis, Jumaat, Sabtu dan Ahad. Hahaha. Hari Selasa pown dah bley plan skali ok. Wahhhh! Tiba2 rasa sangat bahagia. Jangan jeles ya. Lalalala.


P/s : Tapi tolong sedar diri ya. Cuti2 jugak. Assignment jgn lupa. Hahaha.



0 comments: