15 February 2011

Tag dari Fify...

Salam!
Hari nie aku nak jwb tag dari Fifi Amalina
Thanx ya dear sbb tag! Muahhhh3! Hahahaha. =P

 
   
To make it short. Dah kena tag, mesti larr ada soalan yg kena jawab kan. So, here it is.

1. Nama korang yang cumel-cumel yang hensem-hensem.
    Nama cumel SYAMIM. Nama hensem takdak lagi. Hahaha.

2. Asal orang mana?
    Cek asal Aloq Setaq, Kedah.

3. Sekarang korang semua dah study or dah kerja?
    Cek study lagi.

4. Kerja apa?
    Cek pelajar sepenuh masa kat UiTM Shah Alam.

5. Korang suka nombor berapa?
    Cek suka nombor 5.

6. Warna kegemaran korang, warna apa?
     Cek obses ngan warna pink n hitam.

7. Sekarang korang dekat mana?
    Cek kat atas katil, dlm bilik, kat hostel.

8. Adakah korang yang cumel-cumel yang hensem-hensem ni baik hati?
    Cek baek hati? Hahaha. Ikot hari jugak kot.

9. Kalau baik hati, tagkan 2 orang rakan.
    So, hari nie cek baek hati. Cek tag Datin Nurul Nabihah ngan 
   Cik Shazie

10. Senyum setelah menjawab soalan.
      (^_^)


Yey! Sudah selesai menjawab soalan. Jumpa lagi ya smua. Daa!


P/s : Nak copy tekan ctrl+c ya.  =)



0 comments: