26 March 2011

Cerita Saya... *Part 3*

Salam!
Hari nie aku nak bgtao. Aku gi i-city plaks ngan si dia. Hahaha. Hari tue masa dia datang KL si dia ngan kawan2 dia nak gi i-city. Tapi x sempat kot. So hari nie aku bawa larr dia gi i-city. Hehehe.

Macam biasa. Kalau nak masuk i-city skarang dah kena bayar. Time tue aku naek kereta so kena lah bayar RM 10. Xpa lah. Skali skala je. Hahaha.



















Aku ngan si dia ada nampak owg pegang teddy bear. So kitowg tertanya mana diowg dapat eh. Aku nak jugak! Hahaha. Last aku tao jugak. Rupa nyer skarang kat i-city dah ala2 macam kat funfair plaks. Kitowg cuba nasib maen benda alah tue. Tapi nasib kurang menyebelahi kitowg. Hampeh. Duet abis banyak tapi x dapat pape pown. (T_T)






Pastu kitowg masuk kedai kelip2. Suka sungguh kitowg tengok benda2 kat situ. Seolah-olah kitowg nie baru berusia 10 tahun. Pown boley. Hahaha. Kitowg kluar bukan ngan tangan kosong dari kedai tue. Aku bli klip yg kelip2. Si dia plak bli spek yg kelip2. Ishhh. X matang betul! Hahaha.

Tiba2 si dia teringin nak makan gula-gula kapas tapi malu nak bli. Si dia suruh aku gi bli. Alah. Aku relax je pown gi bli. Nak malu apa nyer. Benda makan. FYI. Aku panggil gula-gula kapas tue habuk. Aku x sure larr smua owg Kedah panggil mcm tue or aku sowg je yg panggil. =.="












Ok. Tamat lah sudah sesi fotografi di i-city. Sangat2 enjoy ngan si dia. Nie hari last ngan si dia. Esok pagi si dia dah nak blk. Sedey nyer. Sobs sobs sobs. (T_T)

0 comments: