09 March 2011

Jalan-jalan Lagi...

Salam!
Hari nie pagi2 lagi aku dah bertapak di Dewan Serbaguna Melati. Aku ada latihan silat meyh. Coz aku ada Ujian Kenaikan Bengkong pasni. Takot ooo. Aku nyer latihan dari pkl 9 pagi sampai 3 petang. Fuhhh. Penat seyh.

Lepas latihan, aku trus balik mandi. Coz aku nak kluar plaks. Opsss! Smalam kluar. Hari nie kluar lagi. Uishhhh. Syamim syamim. Nak kena puk nie. Hahaha. Ok. Hari nie aku kluar gi Sunway Pyramid plaks. Ngan sapa? Adaaa lah. Hahaha.


Aku geram meyh tengok benda nie. Rasa nak ketuk2 kepala dia. Sbb comey sangat. Hahaha. Emm. Ada owg suruh aku gi pegang benda nie. Tapi aku tak nak. Aku takot gi dekat2. Hahaha. Shame on me. =.="

Next, aku masuk kedai S&J plaks. Aku mmg suka masuk kedai2 hadiah nie. So, nie je lah hasil yg aku dapat kat Sunway Pyramid. Ishhh. Tak matang langsung! Hahaha. Sebenar nyer kan, aku pown tak paham apa dah jadi ngan aku. Sejak akhir2 nie kan, aku rasa mcm nak buat balik apa yg masa kecik2 dulu aku buat. Seyes! Aku rindu masa zaman kanak2. Sobs sobs sobs. (T_T)





Glow Bracelet Luminex... =)

Ok lah. Sampai sini saja crita aku. Thanx kerana sudi baca sampai abis entri nie. A big hug for all of u! Hehehe. Daa!

P/s : Kawan saya cakap muka saya nampak sangat letih. Hmmm. Mmg betul pown. Tido tak cukup meyh.


2 comments:

fyqa said...

nk jgk bracelet Luminex!:)

TuNaSya said...

@fyqa
joM!
nanti kiTa bli sama2... =)