09 March 2011

Jom Jalan-jalan...

Salam!
Hari Sabtu yg lepas aku keluar gi window shopping ngan kawan2 aku. Err. Aku je kot yg window shopping. Yg laen2 tue shopping sakan nampak nyer. Hahaha.


Perjalanan kami bermula di Berjaya Times Square. Aiyokxxx! Ramai nyer owg. *Mana tak ramai nyer cek oi. Hg pi pukul berapa??*  =.="   Hahaha. Lupa plaks nak bgtao. Tepat pukul 5 petang baru aku sampai kat sana. Sebab apa?? Biasa larr perempuan. Mengambil masa yg secukup nyer untuk bersiap. Hahahaha.

.:: SYAMIM ::.

.:: FIFY ::.

.:: NAD ::.

Setelah hampir 2 tahun aku mengembara kat sini (Selangor/KL). Ceh, poyo gila ayat. Hahaha. Baru hari tue aku tao ada tempat Runaway nie kat TS. Tue larr. Nampak sangat pusing TS tak abis lagi. Haaaa.
Masa kat TS kan, aku jumpa aku jumpa aku jumpa GADIS BERTUDUNG MERAH. Sapa dia?? Cuba larr teka. Hehehe.

Ok. Agak dah bosan kat TS, kitowg gi Bukit Bintang plaks. Saja jalan2. Sambil2 tue aku usha baju untuk dinner sama. Hehehe.

Dah bosan kat BB, kitowg gi plaks Fahrenheit 88. Kat mana tue? Alaaaa. Kat sebelah Lot 10. Aku ngan Nad teman Fify nak gi cari kasut kat kedai Vincci. Time tue dah langit dah gelap. Err. =.="





Masa ondeway balik, view kat kawasan Bukit Bintang sangat sangat larr cantik! Ngan owg ramai tengah melintas, banyak kereta, lampu2 nyer lagi. Sangat sangat cantik ok. Aku nak ambik gambar kat situ. Tapi aku malu.  =.="   Ye lah. Owg tangkap gambar pakai DSLR larr skarang nie. Paling koman pown pakai camera digital. Aku tak mampu nak bli smua tue. Tangkap gambar pakai fon je. Sobs sobs sobs. (T_T)








Dah puas jalan2. Kitowg pown bercadang larr untuk balik. Of coz larr kena balik dah malam ok. Mak kami tak bagi kami balik lewat2 tao. Mak kami marah. Hahahahahaha. =P







Aku ngan kawan2 aku selamat sampai kat Seksyen 2 tepat pkl 10 malam. Aku naek bas yg sama ngan GADIS BERTUDUNG MERAH. Uishhh. Pastu kitowg teros gi makan. Uwaaaa. Aku malu sangat ooo. Sbb smua owg pandang. Pakai lawa2 makan kat Seksyen 2.  =.=" Berlagak no hg syamim! Hahahaha.

Ok lah. Sampai sini je crita aku pada hari Sabtu. Daa!

P/s : Nak DSLR. (T_T)

7 comments:

Chuck said...

Gadis bertudung merah? Sape ea. Gadis berkasut merah berkilau-kilau kenal lah. HAHAHA

TuNaSya said...

@Chuck
haaaa...
tue laRr...
ce teKa ce teka...
gadiS bertudung merah nie bdk kaki blogger juGak tao...
gadis berkasut merah pown bolEy...
hehehe...

Nurul Fifi Amalina said...

@ChuckMungkin lepas ni gadis berkasut merah bakal tiada. Kerana.....................

Chuck said...

@Nurul Fifi Amalina Ce cite kerana apa? Hahaha.

Chuck said...

@TuNaSya KakiBLOGGER ada like 1500++, blog ada 160++ and group ada 350++. Cemane nak cari nie? =="

TuNaSya said...

@Nurul Fifi Amalina
napEr fify??

TuNaSya said...

@Chuck
haaaa...
ce caRi ce caRi...
hahaha...