18 April 2011

Hari yg pelik...

Salam!

16 April hari tue aku ada Test MUET maa. Exam start pkl 8 pagi. Of coz lah kena datang awal. So kali nie exam aku ngan Nad gi naek motor je. Btw, aku nyer tempat exam kat Sekolah Agama Sultan Hissamudin, Klang. 15 minit dari UiTM.

So, masa ondeway tue kan. Tangan aku dah menggeletar nak bawa motor. Why?? Sbb time traffic light merah, ada satu motor nie x stop. Pastu kan. BOOM! Adoyai. Motor tue accident ngan kereta. Tak terok tapi terpelanting jugak lah motor dia. Time tue aku dah ketaq abis satu badan. Pagi2 lagi dah nampak accident depan mata. =.="

Perjalanan diteruskan kat highway. Time tue aku kat jalan motor (highway nak gi Jusco) and once again aku terkejot. Ada bas stop kat jalan motor. Ishhhh. datang mana plaks bas nie. Musykil betul aku. =.="

Perjalanan diteruskan lagi and tiba2 hujan plaks. Ya Allah. Sabar je lah. Dah larr naek motor. Pastu hujan plaks. Kowg bley rasa x apa perasaan aku time tue. Nak x nak aku terpaksa lah redah jugak hujan tue. Bawa motor dalam hujan dengan pakai baju kurung and tanpa sweater or baju hujan. Menggigil aku bawa motor pagi2. Sabor je lah. =.="

Akhir nyer. Alhamdulillah. Sampai jugak aku kat tempat exam. Mcm na MUET?? Perghhh! Seyes mencabar minda. Quite tough jugak lah soalan dia. No wonder ada sowg bdk tue repeat sampai 3 kali. =.="

Abis exam pkl 12.30 tengah hari. Hujan renyai2. Nak x nak kena redah jugak nak balik. Sbb pasni aku nak gi kenduri anak cousin aku plaks. Mmg maen hujan sungguh aku hari nie. Terus rasa pening n nak demam.


0 comments: