13 April 2011

Insyirah's beshday...

Hye!

Hari nie beshday adik si dia. Aku saja je buat entri psl adik si dia. Bkn sbb adik dia baca blog aku. Uishhh. Mana mungkin budak umor 6 thn nak blogwalking bagai. Hahahaha. Tapi x mustahil kan. Budak zaman sekarang smua hebat2. Emm. To make it short. Aku kenal adik dia sejak aku kenal si dia and it was 6 years ago! Time tue adik dia kecik lagi baru berapa bulan je. Perghhh. Cepat giler masa berlalu ya.



HAPPY 6TH BIRTHDAY FATIN INSYIRAH !!







Tapi aku dah lambat 2 hari tao wish beshday adik dia. =.="
So, aku pown terpaksa lah call ibu dia utk ckp ngan adik dia. Hahaha.

Aku     : Syirah dapat kek x??
Syirah  : Dapat. Kak fatin beli.
Aku     : Syirah dapat hadiah x?
Syirah  : X dapat lagi pown.
Aku     : Syirah nak hadiah apa??
Syirah  : Nak bear. Hehehe. (dengan suara malu2)
Aku     : Syirah nak bear besar mana??
Syirah  : Besar mana2 pown boleh.
Aku     : Ok. Nanti kak Syamim bagi kat Syirah ya.
Syirah  : Ok kak Syamim.
Aku     : Syirah, happy birtday ya. Sorry akak lambat wish.
            (eh! aku bajet mcm ckp ngan kwn2 plaks)
Syirah  : Its ok kak Syamim.

Lepas aku cakap ngan dia, terus aku gelak sowg2. Comey btl bdk nie. Aku tercakap ngan dia macam aku cakap ngan kawan2 plaks. Tapi dia paham ooo. Terbaek lah! Hahaha.

P/S : Sapa kata aku xda adik?? Aku ada 5 owg adik segera tao. Haaa. Kowg ada?? Hahaha.

3 comments:

fyqa said...

ada2.saya ada 2 adik segera plus 3 adik kandung makanya 6 orang lah.hehehek

fyqa said...

*3 adik segera

TuNaSya said...

@fyqauwaaaaa...banyak nyer adik dia...ishhh...hehehe...