01 May 2011

Aku bahagia...

Salam!

Hye! Long time no see. Waahhhhh!! Bahagia giler hidup aku tao sekarang nie. Bahagia apa? Meh nak bagitau larr nie.

So, dengan sukacitanya aku nak bagitau mereka yang sedang struggle untuk final exam.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku dah habis final exam !!

Sila jeles skarang. Hahahaha.

Kalau ada yang nak jeles tue aku rasa korang sangat-sangat tak patut nak jeles dengan aku yang dah abis final exam nie. Sbb? Sbb nyer hari tue aku nyer study week 3 hari je tao tak. Pastu aku aku ada 6 paper final exam and semua nyer gap sehari je. 10 hari aku belajar non stop. Eh! Non stop larr sangat kan.

Perghhh sumpah penat kaw-kaw. Tak cukup tido, tak lalu nak makan dan tak sempat nak mandi tue perkara biasa bagi mereka yang sedang menghadapi final exam. Tapi aku time final exam larr aku lagi berselera nak makan dengan mandi. Ye lah. Sambil study sambil kunyah. Konon-konon nak hilangkan ngantok. Pastu kalau tak tahan jugak ngantok. Aku gi larr mandi plaks. Hahaha. 

So, lu pikir lah sendiri. Hahahaha.



Pssstt : Time untuk blogging sepanjang cuti semester nie. Tapi, aku cuti 30 hari je. (T_T)



0 comments: