04 May 2011

Jejak Kasih *Part 1*

Salam!

Tiba-tiba tadi takda kerja and rasa nak buka balik tengok pendrive lama. Perghhh. Serius aku rindu weih kat depa nie. Lama gila tak jumpa. Gambar kat bawah nie semua masa zaman aku sekolah menengah dulu. Time form 2 ngan form 3 kot kalau tak silap aku. Semua orang muka pun budak-budak lagi time nie. Hahaha. Scroll ke bawah and let's look at muka-muka innocent yang aku ada (maaf kalau yang tak ada gambar).
























Miss my 'LANGKAWI-an' friends so much!!

14 comments:

Nana Yana said...

masyaallaahhh rupa akuu!! hhahahaha rindu camim

TuNaSya said...

@Nana Yana
hahahaha...
muka zaman budak2...
winkdu yana jugak! =D

MiNoT said...

emm.. aku maseh cute.. sperti dlu...haha

Nurul Fifi Amalina said...

mim gmbr last tu, kecik gila ko!!! hehehe

TuNaSya said...

@MiNoT
dulu je cute...
skarang x sangat...
hahhahaha...

TuNaSya said...

@Nurul Fifi Amalina
epy, gambar yg mana??
yg aku pakai t-shirt pink nie ke??
hahahaha...
kecik sbb genetik larr...
hahaha...

nemo.orange.inani. said...

awok paling comel + hitam. hahaha

TuNaSya said...

@nemo.orange.inani.
hahaha...
besa larr zaman muda2 dulu... =D

Syazwani Khamis said...

0.o wooooo..unsangkarable sungguh!! haha..

TuNaSya said...

@Syazwani Khamis
hahahaha...
awat wani??

Syazwani Khamis said...

haha..muka ak! ish2..xdak kata nk nmpk muda..hahaha

TuNaSya said...

@Syazwani Khamis
hahaha...
nie smua muka innocent lagi... =)

mUrniEz said...

jap2..gmbar mula2 tu gmbar aq ker yg pkai tudung itam tuh???ka org len??
waaahhh, kwn2 semua masa ni muka budak ag,,la dh mcm mak budak,,hahha

TUNASYA said...

@mUrniEz
ho larr murni...
hg letewww...
hehehe...