04 May 2011

Jejak Kasih *Part 2*


Salam!

Hari nie aku sambung lagi geledah pendrive lama aku. Aku jumpa gambar aku dengan classmates and homeroomates aku masa form kat MRSM dulu. Perghhhh. Muka lagi skema sorang-sorang. Time zaman hostel yang perempuan just pakai baju kurung, t-shirt longgar-longgar pastu tudung jahit kat tengah. Pastu yang lelaki plaks t-shirt semua tuck in and berkolar. Skema seyh semua! Hahaha.


Form 4 (2007) :


























Form 5 (2008) :















Wahai kawan-kawan semua. Masih ingat lagi memori indah ini? Erkkk. Indah larr sangat kan. Hahahaha.

P/s : Maaf kalau sapa-sapa yang tak ada gambar. Nie je yang ada dalam simpanan.

6 comments:

salwaabubakar said...

rindu zaman2 mrsm. zaman2 senang lenang tak byk keja. zmn2 muda.

TuNaSya said...

@salwaabubakar
hahaha...
yup3...
zaman baru nak matang... =)

SITI SAJIDAH ZAKARIA=] said...

huhu...terinagt dulu2,,,best sangat2,,,

wafaa said...

rindu zaman keja skolah x pnh siap..huhu

TuNaSya said...

@SITI SAJIDAH ZAKARIA=]
hehehehe...
tinggal kenangan... =)

TuNaSya said...

@wafaa
zaman copy paste homework...
hahahaha... =D