24 May 2011

Pantai Chenang, Langkawi...

Lepas makan kat Mc Donald terus gerak gi Pantai Chenang plaks. Aku yang nak datang sini sangat. Si Dia ikot kan je. Aku nak tengok and nak tangkap gambar sunset and surrounding Pantai Chenang nie. Bukan apa. Aku nak tunjuk kat korang semua betapa cantik nyer Pantai Chenang nie! Hahaha.









Aku teringin sangat nak naik parasuit kot nama benda kat atas nie. Aku ajak Si Dia dah banyak kali dah. Tapi Si Dia takmo naik. Si Dia cakap bahaya. Nie semua sebab dulu-dulu aku dengan Si Dia datang lepak kat sini jugak. And on that time ada orang yang tengah naik parasuit nie terbabas sikit time landing. Diorang hampir accident dengan bot yang parking kat atas pantai. That's why Si Dia takmo naik. BUT I DON'T CARE. I WANNA TRY IT!! cuma tak tao bila je.   =.= "















LANGKAWI PERMATA KEDAH.  (^_^)

0 comments: