25 May 2011

Shangri-La's Tanjung Aru...


Untuk sesi holiday last week, aku ngan family aku stay kat Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa Kota Kinabalu, Sabah. Mak aihhhhh! Panjang nyeww nama tempat. Tempat nie sangat cantik! Harga aku tak tau berapa sebab hotel nie abang aku yang sponsor. Ye lah. Mentang-mentang lah abang aku kerja kat hotel, dia sponsor hotel je lah. Yang lain family aku sponsor. Aku?? Aku fully sponsored. Hahaha.















Alhamdulillah. Sangat sangat selesa stay kat sini. Pemandangan pown cantik. Tapi satu je yang aku tak puas hati. Aku tak boleh nak swimming kat sini. Ye lah. Hotel 5 star mostly kalau nak swimming kena pakai swimming suit. Hahaha. Aku ada plaks swimming suit?? Masa zaman kanak-kanak ribena aku ada arr. Swimming suit yang ada skirt ropol-ropol tue. Hahaha. Abang aku cakap nanti beli swimming suit yang macam scuba diver duk pakai tue. Well, akan dipertimbangkan lah. Hahaha.


0 comments: