16 June 2011

Holiday at Jakarta, Indonesia...

Salam!


Perghhhh! Lama gila aku tak update blog. Sorry larr. Aku busy sikit lately nie walaupun kelas asyik cancel je. Hahaha.


Ok. Sekarang aku nak tunaikan janji aku yang dah lama rasa nyer aku janji. Nak update blog pasal holiday aku cuti semester hari tue. Better late tha never right?? Hahahaha.


Ok. Hari tue aku pergi holiday kat Indonesia, Jakarta dengan big family aku. Aku stay kat Hotel Ibis Mangga Dua untuk 4 hari 3 malam. Quite good hotel nie. Sebab hotel nie memang dalam bandar. So memang banyak larr shopping mall kat area hotel nie. Bila-bila masa je boleh pergi shopping. Hahaha. 










Tapi kan satu je yang kureng sikit kat sini. Shopping mall dia dalam pukul 8 malam tue semua dah tutup. Awal kan? Aku tak tao kenapa kat sini shopping mall dia tutup awal sangat. Beza masa antara Malaysia dengan Indonesia sejam je kot. 


Nak tahu lagi?? Tunggu next entry ok. (^_^)

0 comments: