09 July 2011

Filem Sekali Lagi...

Salam!


Yeahhhh! Filem yang dinantikan sudah tiba. Semangat gila aku nak gi tengok. So termakbul jugak hasrat aku nak gi tengok cerita SEKALI LAGI.




Perghhh! Cerita nie memang terbaek arr bagi aku sebagai penonton setia filem genre komedi romantik. Lalalalalala. Aku terhibur gila dengan telatah adik Mia Sara. Dia sangat comey ok!  =)


Dah gelak-gelak sakan time tengok cerita nie, ada beberapa part yang telah buat aku nanges. Sobs sobs sobs. Aku nie tak boleh tengok orang nanges sebenar nyer. Nanti aku pown tumpang sedih sekali.


Conclusion nyer, cepat lah gi tengok cerita nie. Rugi tao kalau tak tengok. Sekali lagi diulang. RUGI!!!! Hahaha. Ok lah. Daa!  =)


P/s : Kalau nak tengok trailer cerita nie boleh klik SINI... (^_^)

6 comments:

cTaH_aFis said...

sangat cumel kn cte nieh !

syafiqah nazri said...

name syayer armann :D

TUNASYA said...

@cTah_aFis...hahaha...sangat comey!

TUNASYA said...

@syafiqah nazri...
hahahahaha...
lambat macam kura-kura...

fyqa said...

dah tgk jugak.10/10.;)

TUNASYA said...

@fyqa...
best kan??
syamim nak gi tengok lagi skali nnt!
hahaha...