19 July 2011

Virus di Facebook??

Salam!


Hari nie aku baru prasan dekat wall facebook aku duk kecoh pasal virus baru nie. Aku tak tao larr cerita virus nie betul ke tak. Ada sapa-sapa tahu jawapan nyer?? Yang aku baca larr kan, virus nie nama dia "Hi, how are you?". Hebat jugak nama virus nie. Hahaha.


Aku ada print screen salah satu status kawan aku pasal virus nie. Ce tengok ce tengok.




Hey! Korang tao tak. Hari nie aku pown terkena dengan benda "Hi, how are you?" nie. Tapi aku tak kena kat IM. Aku kena kat message. Aku mula-mula tak tao pasal virus nie. Aku pown reply arr message tue sebab orang yang hantar tue kawan kepada kawan aku. Aku tak pelik larr mamat tue speaking dengan aku. Sebab dia dulu tinggal kat UK. 


Aku kena exactly the same macam step ayat yang diorang duk kecoh. Tapi bila sampai step no 4 mamat tue tak reply message pown. Sebab message yang sebelum nie memang aku reply in English. Pastu sampai no 4 aku reply dalam bahasa melayu. Hmmm. Agak nyer virus nie tak paham kot aku reply dalam bahasa melayu!  Hahaha. So terselamat lah aku dari dapat apa-apa link. Phewww. =.="


P/s : Sapa-sapa pernah kena virus nie boleh bagitau aku apa jadi kalau kita klik kat link tue? Benda nie betul ke tak sebenar nyer?? MUSYKIL!

6 comments:

puteяi ʓαняα said...

kalau klik nanti virus tuh akan hantar msg yg sama mcm org sblm ini via chatbox..so kalau dah kena, tukar password

JuLiaNnE JiTChiE said...

member aku ckp,lappy die broke down sbb klik link tu..puas die maki2 sbb abes sume assignment die lesap..

TUNASYA said...

@Puteri Zahara...
owh...
mcm tue ya...
fuhhhh selamat...

TUNASYA said...

@Julian Jitchie...
perghhhh...
bahaya jugak virus nie...
thanx share... =)

{[[ D.a.r.E ]]} said...

ada la jugak dengar . rasanya betul kot ?
dan rasanya bkn ikut IM je , dkt inbox msj pn ada . saya ada dpt link tuu dr mrka yg x dikenali ! tp sya terus je delete msj tu . x tekan pun .

TUNASYA said...

@{[[ D.a.r.E ]]}
really??
ishhhh...
macam2 larr skarang nie...