27 August 2011

Berbuka puasa di Restoran AP...



Salam!


2-3 hari yang lepas di mana semua orang belum berpusu-pusu nak balik kampung lagi, aku dengan beberapa classmates aku plan pergi berbuka puasa di luar. Ye lah. Nie mungkin Ramadhan terakhir kitorang bersama. Sebab lepas nie kitorang dah nak abis belajar dah dan kemungkinan besar semua orang akan membawa haluan masing-masing. Aiseyman. Sedih plaks dengar. Sobs sobs sobs.


Ok lah. Tempat yang menjadi tempat santapan kitorang pada hari tersebut ialah Restoran Ayam Penyet di Seksyen 7. Habis je kelas, classmates aku dah gi booking tempat. Ye lah. Takot ramai orang plaks nanti kan.


Nie first time aku makan kat sini. Serious terbaek! Aku suka makan sambal dia. Pedas kaw-kaw punya. Hahaha. Kalau sesiapa yang memang pencinta setia masakan pedas, yeahhhh sini tempat yang sesuai. Huhu. Rugi ooo kalau tak try makan kat sini. 


Ok lah. Aku tak nak taip panjang. Biar gambar je yang bercerita ok. Hahahaha.




Ayam Penyet.

Pecal.

Lele Penyet.

Menunggu waktu untuk berbuka puasa.

Muka kegembiraan selepas berbuka puasa.

Budak comot.

Cake nie budak comot kat atas nie yang beli. Hehehe.


Classmates.


Saya!


Ok lah. Sampai sini je cerita yang aku nak share. Apa yang penting, hari nie aku sangat happy walaupown dalam keadaan kurang sihat. Hehehe. Daa!  (^_^)



 

2 comments:

Gadis Berkaca Mata said...

nyum3. nampak mcm best je.. :)

TUNASYA said...

@Gadis Berkaca Mata
nampak macam best...
makan lagi best tao...
hehehe... =)