05 August 2011

Final semester...



Salam!


2,3 hari nie busy sikit. Kena buat assignment lah, lab report lah, laporan persatuan lah, test lah dan nak uruskan macam-macam hal lagi lah. Phewww. Sangat penat ok. Macam nie eh kalau dah final sem??  =.="


Tapi, Alhamdulillah. Semua nyer aku dah selesaikan malam nie. Puas hati aku. Tapi tue lah. Dah selesai yang nie. Dapat plaks pelbagai assignment baru. Aiyookxxx! Terpaksa bersabar banyak banyak banyak sekarang nie. Sebab tinggal berapa bulan je lagi aku nak abis belajar. Pastu practical.


Malam nie kena siap sedia fizikal dan mental dengan secukup nyer sebab esok aku akan hadapi open book test. Konfem susah nie! And then pastu aku dengan paksarela nyer menghabiskan masa terluang aku kat lab testing yang tercinta.  (T_T)


Ok. Maybe malam esok baru rasa free sangat-sangat walaupown tao sebenar nyer tak free sangat pown. Sobs sobs sobs. I don't care! Weekends nie aku takmo busy-busy! MUKTAMAD!  =)


Ok lah. Malam nie perlu study dan tido awal sikit. Take care ya semua. Selamat berpuasa!  =)



   

0 comments: