06 August 2011

Header baru lagi...

Salam!


Ok. Memandangkan malam nie malam weekend, so aku sangat-sangat lah free. Kalau ikot kan, banyak assignment yang tengah tunggu turn untuk disiapkan dan dihantar. Tapi, maaf ya wahai assignment ku. Aku nak rehat hari nie. Penat ooo. Sebab minggu nie betul-betul menguji fizikal dan mental. Hehehe.


Bila dah free time, aku pown godek-godek arr Adobe Photoshop. Lama owh tak edit gambar. Takda masa. So, bila dah ada masa, ini lah hasil nyer. Tadaaaaa! 


Header baru.


Hahaha. Nie lah header baru aku buat masa sekarang nie. Kalau perasaan kan, header nie dengan yang lama lebih kurang je. Alaaaaa. Aku baru nak belajar guna Adobe Photoshop lah. So, design macam nie je aku tao buat. Yang laen aku tak explore lagi macam mana.



Header lama.



P/s : Ada sesiapa yang baek hati nak ajar aku explore Adobe Photoshop?  (^_^)