27 August 2011

I adore this!

Salam!


Aku sekarang dah nak masuk 2 hari berada di rumah tercinta. Kat Alor Setar nie asyik hujan je. Nak gi bazar Ramadhan pown tak boleh. Sob sobs sobs.  =(


Tapi takpa. Di kala hujan sedang lebat nie, aku ada larr usha-usha beberapa barang di intenet. Aku nak beli sebelum nie, masa tak mencukupi dah kewangan pown tak kukuh sangat untuk shopping. Tapi takpa. Lepas raya aku akan pasti kan aku dapat apa yang aku nak. Wee!


Apa yang aku nak? Ce scroll bawah cket.





PERTAMA : Retro shoes.






Hari tue aku ada nampak kat Times Square. Pattern macam nie lah. Tapi yang aku tengok tue 10 kali ganda lawa dari gambar nie. Hari tue tak sempat nak beli sebab rushing sangat. Mana boleh shopping rushing-rushing. Takda feel lah. Hahaha. 


Ok fine. Aku nak je kasut nie ok. Tapi aku tak sure lagi nak pakai gi mana. Hahahaha.




KEDUA : Pleated Maxi Dress.






Hari tue aku ada nampak maxi dress nie kat Bukit Bintang. Tapi aku tak beli sebab mula-mula ingat tak cantik. Tapi hari ke hari, aku asyik pikir je pasal maxi dress nie. Tue tanda nyer kena beli. 


Aku ada usha kedai online. Harga dia murah sangat! Murah dari kat Bukit Bintang. Aku punya lah excited nak beli online. Tapi tiba-tiba aku nampak *Minimum 8 pieces only*. Alaaaaa. Aku nak 1 nie je. Lagi 7 aku nak beli apa. =(


Emmm. Ada tak sapa-sapa nak share dengan aku shopping online kat kedai nie?? Please. Please. Please. Korang boleh klik kat sini CASSA FASHION. Kalau ada sesiapa yang berminat, boleh lah bagitau aku.


Ok lah. Setakat nie yang tue je lah yang aku nak. Aku nak tido dah nie. Good night. Daa! (^_^)


P/s : Gambar di atas semua hasil ihsan Google Image Search.


 

2 comments:

Nurul Marlina said...

aku nak kasut macam tu jugak!

TUNASYA said...

@Nurul Marlina
kumpul duet raya banyak2...
pastu boleh p beli...
hehehe... =P