12 August 2011

Majlis Berbuka Puasa PSSGM...

Salam!


Hari Isnin yang lepas, aku ada Majlis Berbuka Puasa bersama Persatuan Silat Seni Gayong Malaysia UiTM Shah Alam. Aku antara salah seorang yang anjurkan majlis nie. Tapi aku tolong mana yang patot je. Hehehe. Majlis buka puasa nie diadakan di Restoran Putera Ayu, Padang Jawa.


Mula-mula seramai 23 orang yang join. Tapi last minute, one by one cancel. So yang tinggal cuma 20 orang. Tapi takpa. Tue semua tak jadi masalah. Borink arr taip panjang-panjang. Kita tengok gambar nak?










Tetamu VVIP (Cikgu Hamzah & family).

Ok. Sekarang aku nak mempersembahkan menu juadah berbuka puasa pada hari tersebut. Memang terbaek dari ladang ok. Sodappp! Hehehe. Tapi ada menu yang tak sempat nak ambik gambar. Sebab dah kena serbu untuk makan. Hehehe.


Sotong Goreng Tepung.

Ayam Masak Merah.

Kailan Ikan Masin.

Air Oren.

Alhamdulillah. Dah selesai buka puasa, masing-masing berborak sambil menunggu giliran untuk tunaikan solat Maghrib. Bila sampai turn aku, aku tinggal kan lah camera aku kat 2 orang adik silat nie. Tengok lah hasil kerja mereka.


Kuat makan + Nakal = Mereka 

Nie lah hasil kerja diorang nie.

After dah selesai semua, sesi photoshoot beramai-ramai dijalankan. Tapi malang nyer, tak semua ada serentak. Sebab kena gilir-gilir ambil gambar. Hehehe.






Ok lah. Majlis tamat di sini. Tapi kan. Golongan muda-mudi termasuk lah cikgu silat ada plan baek punya lepas buka puasa nie. Hehehe. Kitorang gi jalan-jalan kat PKNS jap. Saja usha-usha bazar raya kat situ. And siap boleh makan ice cream McD plaks. Hahaha.


                               

  
      



Sangat happy hari tue. Sebab boleh keluar jalan-jalan ramai macam nie. Happening gila! Tapi kan, masa balik  tue, ada orang hantar mesej cakap nie maybe perjumpaan silat yang terakhir untuk semester nie. Sobs sobs sobs. Sedey nyer! Dah larr sem depan aku dah takda kat Shah Alam dah. (T_T)


P/s : Will miss them a lot!
     


2 comments:

Apel D. Doragon said...

hehe gamba sye maneeeeeeeee

TUNASYA said...

@Apel D. Doragon
amboih...
cepat nyer dia komen...
hehehe...