28 August 2011

Padang Besar, Perlis...

Salam!


Pagi tadi lepas gi ambik abang aku kat airport, kami sekeluarga ke Padang Besar. Alor Setar ke Padang Besar mengambil masa lebih kurang sejam setengah kot kalau tak silap aku. Eh. Jap! Padang Besar tue ada apa?? Padang Besar tue ialah tempat di mana kita boleh dapat macam-macam barang dengan harga yang murah. Tapi barang-barang kat sini semua made in Thailand.


Kat sini ada jual beg, kasut, baju, kerongsang, makanan, teddy bear dan macam-macam lagi. Kat bawah nie antara kedai yang aku singgah masa kat Padang Besar.
















Hahaha. Kasut yang kat atas nie comel gila! Mula-mula abang aku nak beli. Pastu dia tak jadi sebab abang aku cakap malu nak pakai. Hahaha.


Masa kat sana, hujan lebat jugak. Tapi aku nampak makin lebat hujan, makin ramai plaks orang yang datang. Biasa larr tue. Nak dekat-dekat raya nie semua orang nak shopping. Tak terkecuali lah aku kan. Aku ada lah beli sikit-sikit. Orang kata tak lengkap kalau datang sini tak beli ole-ole. Hahahaha. Ole-ole larr sangat kan. Tipu letewwwww.  =.="



 

0 comments: