31 August 2011

Raya!


Salam!


Raya tahun nie alhamdulillah sambutan nyer. Walaupown tak ramai family laen yang balik tapi still terasa kemeriahan raya. Tapi kan yang tak berapa seronok nyer majoriti cousin atau anak cousin aku lelaki. Yang perempuan mostly dah kahwin, dah kerja dan ada yang masih kecil. So, di pagi raya tue aku takda lah geng. Sobs sobs sobs.













Pada hari raya pertama aku mendapat hasil duet raya yang sungguh memberangsangkan. Hahaha. Walaupown umur aku dah 20 tahun, tapi jiwa aku masih 15 tao tak? Hahahaha. 


Dalam family aku terma dan syaratnya ialah as long belum kahwin dan belum bekerja, seseorang itu sangat-sangatlah layak untuk menerima duet raya dari family yang laen. Even though umur seseorang itu sudah sampai tahap kematangan tapi jika dia masih menepati terma dan syarat tersebut maka dia tetap layak untuk menerima duet raya. Hahaha. Ini serius ok. Aku tak maen-maen.


Hari raya nie memang gila-gila arr aku makan. Excited sambut raya kot. Hahaha. Adoyai. Rosak diet aku. Hahahahahahaha.  (^_^)


Owh ya. Entry nie ada sambungan. Tunggu ya.  =)


     

0 comments: