03 August 2011

Shopping online...

Salam!


Ok. Time sekarang orang semua dah tido aku sibuk duk shopping online. Bukan apa. Aku dah lama dah duk usha benda nie. Benda apa?? Aku duk usha brooch dengan aksesori tudung meyh. Sangat comel ok! Geram aku tengok. Macam nak beli je semua. Hahaha.


Korang nak usha jugak?? Boleh sangat-sangat! Meh usha kat sini meh : Trendysite.






Ok lah. Aku nak sambung usha and nak order je terus nie. Nafsu shopping dah tak boleh tangguh dah. Hahaha.



P/s : Owh ya. Kalau ada sesiapa tengah mencari selendang satin untuk persiapan Hari Raya boleh klik SINI. Kualiti kain satin yang sangat bagus dan harga pown berpatutan.  (^_^)



   

2 comments:

syafiqah nazri said...

perghh, kul 3 pagi duk shopink lagi, hebat!!!!

TUNASYA said...

@syafiqah nazri
hahahaha...
nafsu shopping dah membuak-buak sangat time tue wafaa...
hahaha... =D