09 September 2011

Basah sampai keras...

Salam!


Haaa. Korang jangan nak double meaning sangat ya dengan tajuk entri aku kali nie. Terus terang aku cakap, entri aku tak mengandungi sebarang unsur ganas atau 18 SX ok. Hahaha.


To make it clear. Maksud aku "Basah sampai keras" tue adalah KETIAK ok. Korang perasan tak bila kita pakai deodorant pastu kita dalam keadaan berpeluh. Bahagian ketiak kat baju yang kita pakai tue kan akan jadi keras. Pastu nanti konfem larr kita rasa tak selesa kan. Dan baju kita pown akan meninggal kan kesan yang kurang menarik. Betul tak?





Apa yang menyebabkan jadi macam tue ya? Salah satu sebab yang aku tao ialah penggunaan deadorant yang tidak sesuai dengan badan kita. Tapi tue kalau tak silap aku lah. Kalau salah, tolong betul kan ya. So, kita kena pandai beli dan guna deodorant yang bersesuaian lah kan. 


Kalau aku, aku guna konsep try and error je. Kalau sesuai dengan aku, aku guna. Kalau tak sesuai, aku buang je dalam tong sampah. Hahaha. Korang macm mana ya?


Ok lah. Sampai sini sahaja bebelan aku. Kalau korang ada apa-apa info jangan segan silu share ngan aku sekali ya. Aku nak tao jugak. Daa!  (^_^)





4 comments:

Nurul Fifi Amalina said...

yelah. I pun mengalami masalah yang sama. wuuuu.. cemana ni puan?

Sharkielaz said...

kalo zaman skolah dulu...habes la time nak nile baju..huhu~

TUNASYA said...

@Nurul Fifi Amalina
tukar deadorant baru...
yey!
ada orang nak tukar deadorant baru...
hahahaha... =D

TUNASYA said...

@Sharkielaz
hahahaha...
tao takpa...
kat bahagian bawah ketiak tue larr ada corak sikit... =D