06 September 2011

Final Destination 5...

Salam!


Hari tue aku gi tengok cerita Final Destination 5. Sepatot nyer abang aku ajak aku tengok cerita Hantu Bonceng. Tapi full sampai malam. Last sekali Final Destination 5 menjadi pilihan hati. Aku tengok 3D nyer tao.







Cerita dia memang terbaek larr. Faham-faham je lah. Cerita nie memang penuh ngan unsur-unsur seram. Mana ada cerita Final Destination yang mati sopan-sopan kan. Semua cara mati nak tragis nyer lah. Benda kecik pown boleh sebab kan mati tragis. Ngeri jugak aku.


Untuk menambahkan lagi unsur-unsur seram dan saspen, aku sarankan korang tengok 3D. Macam nak luruh jantung tahu. Phewww. =.="




Sebenar nyer kan, nie first time aku tengok wayang 3D. Tue yang jakun sikit aku. Dalam wayang pown sibuk nak bergambar. Hahahaha. Maaf lah ya kalau ada yang sakit hati.  =.="



P/s : Keluar dari wayang, aku pandang kiri kanan. Takot jadi pape macam dalam cerita Final Destination tue. Erkkk.  =.="



     
    
     

2 comments:

*rainyscream* said...

saya nak try tgk FD5 3D jgk..insyaAllah kalau dapat. aminn~ :p

TUNASYA said...

@*rainyscream*
tengok tao...
insyaAllah...
hehehe...