12 September 2011

Kedai Camera Shah Alam...



Salam!


Semalam aku dengan abang aku sampai jugak kat Kedai Camera Shah Alam, Seksyen 19. Abang aku yang jumpa kedai nie kat Facebook. Abang aku kata aksesori camera DSLR kat sini murah-murah jugak.






Sebenar nyer aku nak beli beg camera baru. Sebab sling bag camera aku yang warna merah tue aku rasa macam besar sangat. Susah nak bawa gi mana-mana. Hehehe. Lagi satu aku beli hood yang macam bentuk bunga tue. Hahaha. Bajet style je lebih camera aku tue padahal standard lens je pown. Hahaha.




Kalau korang berminat nak cuci mata dekat kedai nie boleh lah usha Facebook Kedai Camera Shah Alam. (^_^)



               

3 comments:

SiNacINtaOReN said...

Min, tlg ushakn beg camera dslr, bpe pling murah kalau pergi la. Beg org dh rosak la

TUNASYA said...

@SiNacINtaOReN
Boleh2...
nak yg macam mana?
yg macam syamim bli nie ke?
yg nie rm 50 je...

nor said...

tumpang berniaga..sapa2 nak beli injection vitamin c dan inject sekali boleh call atau wasap saya 0194803904