30 September 2011

No more exam! Lalalala...

Salam!




Hari nie aku rasa aku lah gadis yang paling bahagia dalam dunia. Sebab aku dah abis final exam!! Hehehe. Alhamdulillah. Semuanya dah selesai. Next tunggu result lah plaks. Mudah-mudahan aku lulus semuanya. Amin.  (^_^)


So, tamat lah sudah peperangan aku untuk diploma. Buat sementara nie aku dah tak payah buka nota nak studi, tak payah nak gi jumpa lecturer nak tanya apa yang tak paham, tak payah nak bangun awal terus studi, tak payah tido lewat sebab studi jugak dan tak payah nak kerah otak nak hafal macam-macam. Phewww. Lega!  (^_^)


Tengok lah kesan dari final exam. Eye bag dah makin terok. Nie kalau tutup guna 10 jenis concealer pown belum tentu berkesan nie. Haishhh. Kena cari jalan penyelesaian laen nie. Hmmmm.  =.="


Muka gmbira lepas abis exam. (^_^)

Sebelum melangkah meninggalkan Fakulti Sains Gunaan, aku dengan kawan-kawan aku sempat ambik gambar. Saja buat kenangan. Lepas nie masing-masing mungkin bawa haluan sendiri. Terima kasih kawan atas segalanya. =')


<3 Fakulti Saing Gunaan.


P/s : Eh, kenapa aku macam kecik je dalam gambar kat atas nie? Camera trick je tue tao. Hahaha.  =D



   

 

2 comments:

PotatoePie said...

waaah!
gud luck result exam nyer..
:)))

TUNASYA said...

@PotatoePie
hehehe...
terima kasih...
saya dah abis exam! =)