25 September 2011

Sana sini open house...


Salam!

Last week aku ada gi beberapa open house sekitar Selangor. Nasib baek lah kawan aku pinjam kereta kakak dia. Kalau tak, tak merasa lah nak beraya kat sini. Hehehe. Aku gi 3 buah rumah. Aku gi ngan sebahagian classmates aku je. Kitorang konvoi 3 biji kereta. Nak bawa satu klas tak cukup transport. =.="

Lokasi Pertama : Kajang


Tuan rumah.

Menu utama.

Pencuci mulut.

Sambil makan sambil gosip. Hahaha.

Muka kekenyangan.


Lokasi Kedua : Kajang jugak.


Kembar TIGA ok. Kawan aku yg sebelah kanan sekali. =D

=.="

The boys.

The girls.

KAMI.

Tuan blog. =D


Lokasi Ketiga : Seksyen 7, Shah Alam.


Owh. Kat sini memang takda gambar langsung. Sebab nie bukan rumah kawan aku. Rumah kawan kepada kawan aku. Takot over plaks nanti. Hahaha.


So, tamat lah sudah misi berhari raya bersama kawan-kawan aku. Penat owh. Hehehe.


    



0 comments: