08 October 2011

Ayam Penyet lagi...

Salam!


Sebelum balik bercuti hari tue aku sempat makan ayam penyet buat kali terakhir. Bukan apa, takot nanti dah balik Alor Setar aku ngidam nak makan plaks, mana nak cari Restoran AP nie. Huhu.


Hari tue aku pernah makan dah kat SINI. Ayam Penyet dia memang terbaek! Tapi harga pown terbaek lah. Kalau makan sekali dengan air standard harga RM 15. Makan kadang-kadang boleh larr layan. Tapi kalau hari-hari makan macam nie, hujung bulan makan biskut je lah aku. Hahaha.





P/s : Alamak, bila aku tengok gambar nie terliur plaks aku. Erkkk.  =.="



   

2 comments:

MuHaiMan said...

mmg favorite eh ayam pnyet? haha

TUNASYA said...

@MuHaiMan
agak nyer kot...
hehehe...