13 October 2011

Bercanda di tepian pantai...



Salam!


Beberapa hari yang lepas, aku dan si dia sempat meluangkan masa bersama-sama. Ye lah. Bukan selalu kitorang boleh jumpa. Nak jumpa sebulan sekali pown belum tentu lagi ada peluang ke tak. So, dalam setahun ada larr dalam beberapa kali je kitorang jumpa. Well, nasib lah PJJ (percintaan jarak jauh).


Owh ya. Kalau rasa macam sakit mata tengok entri nie penuh tempek dengan gambar aku ngan si dia, boleh lah tekan X kat hujung kanan tue. No heart feeling. Hehehe.


I <3 Langkawi.




Model deadorant.  =P






Memandangkan kitorang tak bawa orang ketiga untuk menjadi photographer, so terpaksa lah ambik gambar sorang-sorang macam nie. Yang bestnya, bila aku suruh si dia posing dan bayang kan kononnya aku ada kat sebelah dia. Tengok lah si dia posing macam mana. Kejam gila. Grrrrrr.  =.="







Ok. Tamat lah sudah episod bercanda di tepian pantai. Sebenar nya aku terkilan sikit. Kenapa? Sebab aku teringin nak tengok bangkai yang tengah kecoh tersadai kat Pantai Cenang. Tapi, si dia cakap diorang dah buang dah bangkai tue. Hmmm.



P/s : Every single minute always in our memories. (^_^)



   

6 comments:

Nurul Fifi Amalina said...

terbaik la posing si dia tu! hahahahaha

shahirah Rose said...

wah...bestnya langkawi..x sabr nak g bulan 12 ni..yeahhh

afzalsukasuki said...

macam faizal tohir!!hehe

TUNASYA said...

@Nurul Fifi Amalina
posing yang mana satu saudari?
yg model deodorant or yg kejam tue?
hehehehe...

TUNASYA said...

@shahirah Rose
nak gi bercuti ya??
best nya!

TUNASYA said...

@afzalsukasuki
hahahaha...
gelak guling-guling...