16 October 2011

Berfoya-foya di sekitar Alor Setar... *Part 3*

Yeah. Ini entry part last ya kawan-kawan. kenapa aku tak combine semua gambar dalam satu entri? Risau korang pengsan je tengok gambar-gambar yang aku upload nie. Banyak sangat tao. Hehehe.


Lokasi ketiga : Pekan Cina










Tamat lah sudah kisah berfoya-foya di Alor Setar. Thanks kepada model saya. Nanti kita keluar lagi ya. Hehehe. Btw, aku penat sangat keluar hari tue. Tak paham aku. Bukan nya keluar jalan kaki pergi sana sini, naek kereta je pown. Penat jugak. Haishhh.  =.="


P/s : The girls day out are not completed without you, Sarah. 



     


6 comments:

cik ungu said...

dat last pic is uniquely cool.

TUNASYA said...

@cik ungu
terima kasih... =)

Zemint Firdaus said...

hidup penuh foya2

TUNASYA said...

hehehe...
sekadar mengisi masa lapang... =)

Sarah Saa'din said...

sungguh saya cemburukan kalian berdua. T__T

TUNASYA said...

@Sarah Saa'din
alaaaa...
jgn larr jeles...
nanti kita keluar sama-sama ya...