24 October 2011

Cinta Muka Bulu...

Salam!


Masa aku on Facebook tadi, aku nampak kawan aku post video nie. Ketawa guling-guling aku tengok. Apa kata korang pown tengok jugak? Hehehe. Eh. Sebelum tue, jangan lupa stop lagu kat sebelah nie ya.







Banyak bulu-bulu yang berada di minda. 
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja.
Otak kata jangan bulu pula kata ya.
Hidup tak menentu adakah ini bulu.
Banyak soalan banyak juga berbulunya.
Kata hati dan rasa tak dibiar saja.
Setiap yang berbulu ada kebaikannya.
Harus pejam mata dan cuba bulu saja.
Pabila kau renung tajam-tajam bulu aku.
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu.
Ooooo.. Ini cinta berbuluku.



P/s : Suara vokalis nie not bad. Hehehe. Berbulu aku tengok. Hahaha.  =D



 

4 comments:

nuRaisha Azmi said...

Lappy dia lekat gambaq apple tu tak tahannnn :D

Nurina Izzati said...

jumpa video ni kat facebook gak semalam.. but i'm not in to it. merosakkan lagu orang. btw, nice blog ^^

ArT-Mashi said...

bila dengar lagu dia..rasa berbulu-bulu..haha
jom join pencarian-bloglist-transparent-art

TUNASYA said...

hehehe...
video nie sekadar hiburan je... =)