23 October 2011

Kisah di sebalik lesung pipit...

Salam!


Hari tue aku ada cerita pasal lesung pipit KLIK SINI. Sekarang aku nak cerita plaks kisah di sebalik lesung pipit yang aku ada nie.


20 tahun  15 tahun yang lepas, time mak aku mengandungkan aku, ayah dengan mak aku pergi rumah kawan ayah aku. Tapi aku tak ingat apa nama kawan ayah aku tue. =.="  Masa tengah sembang-sembang, ayah aku tegur lesung pipit yang ada kat bahagian atas pipi (tulang pipi) kawan ayah aku tue. Ayah aku tanya kenapa lesung pipit dia kat bahagian atas pipi? Selalu lesung pipit kat bahagian bawah pipi. Ayah aku cakap ayah aku suka tengok lesung pipit tue, unik.


Begitu lah kisah nya. Agaknya time ayah aku cakap dia suka tengok lesung pipit tue, hasilnya kebetulan dapat kat aku. Hehehe. Walaupown lesung pipit tue kategori kecacatan otot muka, tapi aku sangat-sangat lah bersyukur dengan anugerah-Nya. Alhamdulillah. 






      
P/s : Tak semua orang dapat tengok lesung pipit nie. Orang yang terpilih je boleh tengok. Hehehe.



   



   

6 comments:

MuHaiMan said...

tau x pe. terase special biler ad lesung pipit. bertambh cute. hahaha

Jason Wade said...

=)sweet

TUNASYA said...

@MuHaiMan
hahahaha...
pown boleh... =)

TUNASYA said...

@Jason Wade
hehehe... =)

rtyqa wsabri said...

cntik sgt..suka tgk lesung pipit..^__^..
nice entry n picture..dun forget to follow me back..
http://tasniya92.blogspot.com/

TUNASYA said...

@rtyqa wsabri
thanks dear... =)