01 October 2011

Rojak Karim...

Salam!


Lepas abis exam, perot terus rasa lapar. Apa lagi, aku dengan kawan-kawan aku terus pecut motor gi Seksyen 9. Nak try makan Rojak Karim. Ramai orang kata sedap. Dan hari tue abang aku punya lah excited nak makan kat sini, sekali tutup plaks. Hehehe. Sabor je lah.


Perhatian ya. Kalau korang jenis yang hanya makan kat restoran mewah atau hotel 5 bintang, boleh lupakan lah hasrat nak try Rojak Karim ya. Sebab Rojak Karim nie jual kat tepi jalan guna lori je pown. Takda meja hebat-hebat macam kat restoran sebab cuma ada kerusi plastik je.




Aku makan cendol biasa dengan rojak biasa. So, betul lah apa yang aku dengar pasal Rojak Karim. Sodap jugak! Tak caya? Meh nak tayang cket. Hehehe.


RM 3.50

RM 1.50





Sapa yang dah terliur dengar Rojak Karim nie, sila lah pergi cuba try test ya. Hehehe. Aku ada tanya diorang buka pukul berapa. Dia kata buka pukul 11.00 pagi sampai 6.00 petang. Tapi kalau makanan dah abis, awal lah dia tutup. Dan dibuka setiap hari. Tapi weekend tak menentu. Kalau ada tempahan dia tak buka lah.


Owh ya. Lupa plaks nak cakap. Rojak Karim nie kat Seksyen 9. Berdekatan dengan Restoran Cili Merah. Atau dengan lebih tepat lagi berdekatan dengan padang permainan Seksyen 9. Hehehe. Selamat mencuba!



P/s : Kat Kedah, rojak macam nie orang pangil pasemboq (pasembor).  (^_^)



     

10 comments:

Ku Azhar said...

aiyoookkk promote pasembor! hehehe...

TUNASYA said...

@Ku Azhar
saja mengisi perut yang lapar...
hehehe...

MuHaiMan said...

serius sedap?

TUNASYA said...

@MuHaiMan
sedap jugak...
itu taste aku larr...
hehehe...
tapi kira not bad lah, mana nak dapat yang sedap2 kat shah alam nie...

intan sofia said...

wehhhhhhhhhhhhh!!aku mkn dekat plaza masalam section 9. omg,. rindu malysiaaaaaaaa!!waaaa

Cik Shazie said...

igt kn rojak buah tu..huhu :D

TUNASYA said...

@intan sofia
alalalalalala...
bila nak balik malaysia lagi?

TUNASYA said...

@Cik Shazie
hahaha...
nie pasemboq... =)

azizul said...

lama aih x makan pasemboq..teringin plak

TUNASYA said...

@azizul
hehehe...
p makan cepat...