09 November 2011

Chinatown...

Salam!


Lepas keluar dari USS, aku tak terus balik hotel pown. Abang aku bawa gi Chinatown plaks. Amboih. Sakan betul aku hari nie. Hehehe. First sekali sampai kat Chinatown tue, kittorang gi makan dulu. Lapar kot. Hehehe. Aku makan kat Restoran Nasi Padang. Lega rasa nyer bila dapat makan selain dari kat kedai mamak. Hehehe. Gambar makanan tak sempat nak tangkap sebab dah lapar sangat. Sorry.








Kat Chinatown nie lebih kurang maca uptown larr. Ada jual souvenier, baju dan macam-macam lagi. Kalau nak beli souvenier, kat sini barang yang dijual murah-murah. Mostly jual 3 barang $10. Rambang mata aku nak beli. Hehehe. Masing-masing family aku borong sakan jugak kat sini termasuk lah aku. Hehehe.


10 comments:

Liena2402 said...

bestnyer g shopping..lama x shopping..hee

sis92 said...

jelesnya

nk ikot jugak wuuu :(

Ayien Ocaca said...

murah nye....ade beli pape utk uitm-er x??? :)

Adam Haiqal said...

well,singapore is very fun :)
because the country is clean and discipline :)

tp aritu hanya sempat pegi USS je..blk USS,singgah beach..huhu..but it's really fun!nak pegi lg tp tgk bajet jgk..agak mahal currency sne kann :)

DRceria said...

betul kata @Adam Haiqal... best gilerr gempakk..

p/s : x ajak pOn...

TUNASYA said...

@Liena2402
shopping sikit2 je...
tak mampu...
hehehe...

TUNASYA said...

@sis92
hehehe...
insya Allah...
nanti ada rezeki awak boleh pergi jugak... :)

TUNASYA said...

@Ayien Ocaca
takda lah murah sangat ayien...
sebab duet Singapore mahal...

TUNASYA said...

@Adam Haiqal
ha'a...negara diorang memang bersih dan disiplin...saya pergi nie pown sebab family sponsor...kalau tak, tak sampai sana...currency diorang tinggi kan...nak beli pape pown pikir banyak kali...hehehe...

TUNASYA said...

@DRceria
hehehe...
macam mana nak ajak, saya pown family yg sponsor kan...hehehe...