11 November 2011

Demostrasi dan penyampaian bengkung PSSGM, UiTM Shah Alam...

Salam!


Selepas balik dari Singapore, esok nyer aku kena gi UiTM Shah Alam plaks. Persatuan Silat Seni Gayong Malaysia UiTM Shah Alam ada kan demostrasi dan jugak Majlis Penyampaian Bengkung dan aku pown ada terlibat dalam program nie.


Time demostrasi aku tengok je lah. Sebab aku tak practice apa-apa pown macam mana nak buat demo kan. Aku just terlibat time penyampaian bengkung je. Hehehe. Aku dah dapat bengkung awan putih sekarang. Alhamdulillah. Aku dah naik ke peringkat seterus nyer walaupown baru lagi belajar silat.





Tapi kan, aku dah final sem dah. Next aku nak pergi praktikal plaks untuk beberapa bulan. So, aku tak tau bila plaks aku boleh sambung belajar silat. InsyaAllah. Ada rezeki, aku sambung belajar lagi.



P/s : Don't judge a book by its cover.



 

6 comments:

sis92 said...

wah belajar silat eh bagus2
take care :)

TUNASYA said...

@sis92
ha'a...
hehehe...
thanks...

yuyu aziz said...

wow hebatnye u pndai silat!

:)

TUNASYA said...

@yuyu aziz
takda lah pandai sangat...
dalam proses belajar lagi... :)

MuHaiMan said...

scary, wirawati UiTM

TUNASYA said...

@MuHaiMan
hahaha...
macam lawak je statement tue...