03 November 2011

I'm back...

Salam!


Aku balik dari Singapore malam tadi. Tapi aku tak online pown sebab aku penat sangat-sangat. 2-3 hari nie sebelum pukul 11.30 malam aku dah tido dah. Amazing kan? Hahaha.


Wahhhh. Rindu sangat kat kawan-kawan semua. Pasni aku bergiat aktif kembali untuk blogwalking dan update entri baru. Sabar ya. Aku tengah tunggu gambar dari abang aku. Pastu aku update pasal holidays kat Singapore ya. Hehehe.


Yang paling aku rindu mesti larr Si Dia. Hehehehe. Aku stalk Facebook Si Dia tadi. Meraban jugak status Si Dia time aku takda. Hahaha. Salah aku jugak. Aku tak mesej or call dia langsung masa holidays nie. Bukan aku sengaja tak nak mesej, tapi kredit aku tak mencukupi nak mesej. Sebab charge mahal lah kat Singapore. Haishhh.   =.="


Ok lah. Aku nak start blogwalking dah. Jumpa lagi. Daa!


     

7 comments:

syafiqah nazri said...

huhu, tak sabaq nk tgk gambar2 ampa holiday kat singapore :D

sis92 said...

cepat2..post gambaran :P

fyqa said...

cepat2 pos, bole aku jdikn guide bila aku nak g holiday sna nti. weee~

Ayien Ocaca said...

rmai betul blogger yang holiday kat singapore...hehe
nak tgk pic jugak !!

TUNASYA said...

hehehe...
kawan-kawan sabar ya...
sebab tengah tunggu gambar dari camera satu lagi...
pastu baru update entri...
hehehe...

Yatt S. said...

wah! pergi USS ke? kemain ramai lagi yang bercuti kat Singapore sekarang. jeles !

Anonymous said...

mengapa tidak:)