11 November 2011

Menu Aidiladha...

Salam!


Time hari raya Aidiladha hari tue aku mengidam nak makan bihun sup. So, aku request lah kat mak aku. Hehehe. Bihun sup nie special tao. Ce tengok ce tengok.





Haaaa. Kawan-kawan jangan pelik pulak ya. Nie lah bihun sup Kedah. Lain dari yang lain tao. Bihun warna kuning dan sambal merah. Mana nak dapat? Kat Kedah je ada macam nie. Hehehe. Bahan-bahan tambahan yang lain lebih kurang sama je macam bihun sup lain. 



P/s : Bihun sup kosong nie aku punya lah. Hehehe.



    
    

14 comments:

sis92 said...

hoo patutlah nampak pelik je :D

syafiqakarim said...

nyum nyum.sedap.
ceq nak p kedah la

♥BELLALICIOUS♥ said...

apehal bihun soup ni nmpk sedap sgt ni? yumyumyum

TUNASYA said...

@sis92
hehehe...
bihun sup Kedah nie laen sikit dari bihun sup yg laen...

TUNASYA said...

@syafiqakarim
mai lah...
hehehe...

TUNASYA said...

@♥BELLALICIOUS♥
awak lapar ya?
hehehe...

Ayien Ocaca said...

wat org lapar bertambah lapar je...aishhh dugaan ni...
esok nk google resepi la..
nk try wat...
hehehe...
fine mmg tipu je :p

TUNASYA said...

@Ayien Ocaca
hehehe...
kalau buat nanti bagitau saya ya..

Khairil said...

bihun sup my feveret tu!..haha

Noramira Kassim said...

sodapnyerr nyum!!nyum!

TUNASYA said...

hehehe... :)

wachak said...

gerai 'sup meletoppp' yg ada kat KL kebanyakkan guna resepi mee hoon sup kedah ni. memang manthob :D

TUNASYA said...

@wachak
sup meletoppp?
kat mana ya?
macam pernah dengar...

wachak said...

Ada banyak gerai tapi tak tau sama ada tauke yg sama atau tak

Kinrara ada satu, Bandar Tun Razak ada satu, Bandar Tasik Selatan ada satu. Kat pasar malam pun ada sup meletoppp ni :D