15 November 2011

Kaki owh kaki...


Salam!


Di saat aku taip untuk entri nie, aku sedang menahan sakit sebab kaki aku baru je terseliuh tadi.  (T_T)


Nie semua gara-gara cicak yang jatuh kat atas kepala aku bila aku buka pintu bilik tadi.  (T_T)  Apa lagi. Dah cicak jatuh atas kepala aku, of course lah aku menggelupur terkejut. Dan akhir nyer kaki aku terseliuh masa "menyelamatkan diri". Sobs sobs sobs. Kesian aku kan.


Kaki aku sikit je yang terseliuh. Tapi cukup lah buat bahagian terseliuh tue berdenyut-denyut dan aku jalan pown dah terhencut-hencut. Aku dah sapu minyak dah. Harap-harap kaki aku tak jadi lebih teruk.



P/s : Aku fobia dengan cicak.  =.="



   

18 comments:

aisya said...

kalau tersentuh xpe lagi.. jgn masuk baju sudah.. huhu

smilenajah93 said...

wahhaaaaa ~ takutnyaaaa ~ cicak kottt ! agagaga ~

Ain Atika Zailani said...

laaa...ape cicak ni main main dengan kau. eehhe... tangkap cicak tu buat soup...

TUNASYA said...

@aisya
hahaha...
sebab cicak pernah masuk dalam baju saya dulu...
tue yg fobia...

TUNASYA said...

@smilenajah93
haaaa...
tao takpa...
takot sangat!

TUNASYA said...

@Ain Atika Zailani
hahaha...
dia nak main aci sembunyi kot....
sup cicak?
eiwww...hahaha...

sis92 said...

alo ciannya
gara2 cicak kaki tseliuh
get well soon :)

ch000tz axoera said...

pakailah amelt yoko2 hehehe

Amir Baker said...

Cicak tu bengong ar -.-

afzalsukasuki said...

marilah kita sakit kaki beramai2 secara berjemaah :)

Ayien Ocaca said...

kalau yien pon, yien melompat jugak...
geli la dgn cicak...
hehe

TUNASYA said...

@sis92
ha'a...
cian kan?
btw, thanks ya...
hehehe...

TUNASYA said...

@ch000tz axoera
hehehe...
sapu minyak panas je...
hehehe... :)

TUNASYA said...

@Amir Baker
agak arr...
macam takda tempat lain je nak jatuh... :(

TUNASYA said...

@afzalsukasuki
hahaha...
mcm ada yg x kena je ngan statement tue... :)

Yatt S. said...

aku fobia lipas. eh bukan takat fobia lagi, dah sampai tahap benci (-_-)"

TUNASYA said...

@Ayien Ocaca
tao xpa...
lembik2 gitu...
eiwww...

TUNASYA said...

@Yatt S.
nie kalau nampak lipas mesti jerit2 kan?
susah kan bila dah fobia...