08 November 2011

Universal Studio... *Madagascar*

Salam!


Kawasan terakhir ialah Madagascar. Dengar nama pown dah tau macam tempat budak-budak. Kat sini memang banyak permainan untuk budak-budak. Cuma satu je yang aku join.







Kat Madagascar nie, aku masuk tempat yang bentuk kapal tue. Abang aku pown first time masuk sini. Sebab sebelum nie tempat Madagascar nie on construction. Hehehe. Tempat nie takda lah mencabar mana pown. Biasa je. Tempat budak-budak lah katakan. Hehehe. Kat sini macam boat tour lah. Duduk dalam bot and then tengok je sekeliling yang penuh dengan watak Madagascar. 






Ada satu kawasan time boat tour nie, aku cuak sebab kena lalu kat kawasan air terjun. Serius aku ingat memang confirm akan basah pastu dah larr aku duk pegang camera kan. Tapi rupa nyer aku tertipu. Hahahaha. Air terjun tue hilang bila bot lalu. Perghhh. Gelabah je aku. Haishhh.  =.="


Madagascar ialah tempat terakhir. So, sebelum balik aku masuk kedai souvenier kat USS. Wahhhh. Banyak betul barang yang comel-comel. Ada larr aku beli jugak buat kenangan walaupown harga nyer boleh buat aku pengsan. Hahahaha.


Universal Studio Singapore ~ THE END

    

       

8 comments:

Phat said...

wah..best nya jalan2...

TUNASYA said...

@Phat
hehehe...
nanti boleh bawa family gi sana... :)

azizul said...

macam best jer

TUNASYA said...

@azizul
best jugak lah...
hehehe...

Liena2402 said...

bile la dapat g ni...kejelesan ni..lalala

Sha said...

sya nk pgi sini......xajk pn kn heeeee

TUNASYA said...

@Liena2402
InsyaAllah...
nanti mesti dapat gi... :)

TUNASYA said...

@Sha
hahaha...
saya pown family yg sponsor... :)