07 November 2011

Youth Park...

Salam!


Seterus nyer abang aku bawa ke Youth Park kot tak silap aku. Dekat sini, kita boleh nampak dengan jelas Singapore Flyer, Marina Bay dan jugak Singapore Skyline. Fuyooooo! Memang cantik pemandangan kat sini especially time malam. Tak caya? Ce tengok gambar kat bawah nie.


Singapore Flyer.

Marina Bay.



Singapore Skyline.

Macam mana? Cantik kan? Bangunan yang dipenuhi dengan lampu-lampu is so amazing ok! Hehehe. Lama jugak larr aku dengan family aku lepak-lepak kat sini. Nak tangkap gambar dan juga berhenti berehat sebab dah lenguh kaki jalan satu hari. Hehehe.


Agak-agak kaki dah hilang rasa lenguh sikit. Kitorang pown naik train balik ke hotel. Sampai je hotel, masing-masing tarik nafas lega. Dah boleh mandi dan get ready untuk tidur. Serius penat gila jalan-jalan tadi. 


Aku tidur awal malam tue. Rasa nyer sebelum pukul 11.30 malam aku dah ke "kayangan". Hahaha. Nampak sangat ya aku memang penat. Lagipown, aku kena kumpul tenaga sebab esok nak bergerak aktif kat Universal Studio plaks. Huhu.



           
        

2 comments:

arie said...

hotel kapal 2 nama Facade ke??x sure..
time sy p dulu siang...x tawu la marina bay cantik waktu malam...
klau ada pluang kna p lg..jalan2 waktu malam plak

arie said...

Silap2...2 Marina Bay Sands Hotel...dh dok pn kt Marina Bay...