01 January 2012

Buah hati baru...


Salam!


Antara wish list aku yang telah tercapai masa tahun 2011 ialah buah hati baru! Hahahaha. Tadaaaaaaaa!


Si Dia.

Hahahaha. Eh, nie bukan buah hati baru ya kawan-kawan. Nie buah hati dulu, kini dan slama nyer. Hehehe. Nie gambar nak kasi saspens je. Buah hati baru yang sebenar ialah seperti berikut. Ce scroll bawah sikit.



Disney MP3 Player.

Setelah mencari di merata-rata tempat, at last aku jumpa jugak benda nie. Tapi bila dah jumpa, bajet plaks takda. So, aku terpaksa lah bertungkus-lumus simpan duit nak beli benda nie. Hehehe.



RB.

Memandangkan sekarang nie tengah banyak sale sampai berpinar mata aku tengok, so takkan lah nak tengok saja kan. Hehehe. Aku pown beli lah Ray Ban nie sebab tengah on sale. Hahaha.


Setakat nie saja lah asset yang aku kumpul masa tahun 2011. Tahun 2012 nie aku takda wishlist lagi. Takpa. Coming soon letewww. Hehehe.




P/s : Aku nie pantang nampak, pantang ada sale dan pantang ada duit, semua aku nak beli. Hahahah.  (^_^)

      
     

2 comments:

shark said...

hohoh
slamat bergumbira ngan buah hati yg baru di tahun baru..
pasni apa lg yg baru ek:)

TUNASYA said...

@shark
thanks...
hehehe...
insyaAllah ada rezeki ada lah benda baru...
hehehe...