23 January 2012

Jom jalan-jalan!


Salam!


Hari nie aku dengan family aku pergi jalan-jalan kat area Penang. Mula-mula singgah kat Aeon Jusco. Singgah sekejap je sebab mostly kedai kat situ dah tutup pkl 7. Ye lah. Celebrate Chineese New Year maaa. Hehehe. Aku spend masa kat kedai Mr DIY tue lama kot. Borong sakan aku satu family. Hahahaha.




Then, mak aku ajak pergi Gurney Drive sebab dia teringin sangat nak makan pasembur. Huhu. Kami pergi naik ferry. Wahhhh. Excited betul aku sebab dah lama tak naek ferry. Lepas naik ferry, terus abang aku set GPS pergi Gurney. Kalau takda GPS, aku tak tao lah kami nak pergi arah mana. Hahaha.






Dah sampai kat Gurney Drive tue, ingat kan dah boleh makan lah. Tengok-tengok pasembur yang famous tue dah tinggal pinggan licin je. Kesian mak aku. Agak nyer sebab dah lewat kot. Tapi takpa. Abang aku cakap nak try tengok kat Padang Kota Lama plaks.



Sila baca next entry ya. Terima kasih.  (^_^)



   

4 comments:

siti noorain mohd hashim said...

owh...btul la syamim semalam kt jusco....sah2....dlm kul 7 lebih gitu kn...ahaks...btw,best jln2..=)

TUNASYA said...

@siti noorain mohd hashim
ha'a ain...
ain nampak syamim ke?
kenapa tak tegur syamim?

seeha said...

wow..bestnya jalan2 n shopping..nk jugak..sampai hati x ajak..hahaha

TUNASYA said...

@seeha
alalala...
takpa2...
lain kali saya ajak skali ya...
hehehe...